Karta zgodności farb przeciwporostowych Seajet

Istniejąca farba przeciwporostowaFarba przeciwporostowa Seajet:
031 Samurai, 032 Professional , 033 Shogun, 034 Emperor, 035 Hard Racing, 037 Costal
Hempel Hard Racing
Hempel Hard RacingDno należy umyć i zmatowić papierem na mokro
Hempel Mile DynamicSuper wystarczy umyć dno i można malować
International Micron ExtraSuper wystarczy umyć dno i można malować
International CruiserSuper wystarczy umyć dno i można malować
International TriluxDno należy umyć i zmatowić papierem na mokro
International Interspeed UltraDno należy umyć i zmatowić papierem na mokro
International VC OffshoreDno należy umyć i zmatowić papierem na mokro
International VC 17MNależy usunąć istniejący antifouling
Jotun Non StopSuper wystarczy umyć dno i można malować
Jotun RacingDno należy umyć i zmatowić papierem na mokro
Nautix A2Super wystarczy umyć dno i można malować
Nautix A3Dno należy umyć i zmatowić papierem na mokro
Oliva VSESuper wystarczy umyć dno i można malować
Plastimo ClassicSuper wystarczy umyć dno i można malować
Plastimo RacingSuper wystarczy umyć dno i można malować
Sea-Line AntifoulingSuper wystarczy umyć dno i można malować
Sea-Line AluplusSuper wystarczy umyć dno i można malować
Nieznana twarda farba przeciwporostowaAntifouling należy zmatowić i pokryć primerem 011
Nieznana samopolerująca farba przeciwporostowaAntifouling należy zmatowić i pokryć primerem 011
Nieznana farba przeciwporostowa z teflonem (PTFE)Należy usunąć istniejący antifouling
Nieznana farba przeciwporostwaAntifouling należy zmatowić i pokryć primerem 011

Nie ryzykuj! Istniejącą farbę przeciwporostową w złej kondycji (łuszczącą się, popękaną, odpadającą, itp.) zawsze należy usunąć. Antifoulingi należy szlifować tylko na mokro. Używaj biocydów odpowiedzialnie!

Pobierz kartę zgodności: